The Daily Click ::. Forums ::. General Chat ::. red faced
 

Post Reply  Post Oekaki 
 

Posted By Message

johnpow66



Registered
  21/12/2009
Points
  399
1st March, 2010 at 18:16:10 -

im using the games factory 2 and when im half way at makin a level or somthin it stops and says The games factory 2 has stoped responding and has 2 close omg this is so annoying this happen 2 any 1 else? and why dont we have any angry red faced emoticons i could use few of those now

 
Behold my emoticon army and there really white teeth glory!

OMC

What a goofball

Registered
  21/05/2007
Points
  3309

KlikCast Musician! Guy with a HatSomewhat CrazyARGH SignLikes TDCHas Donated, Thank You!Retired Admin
1st March, 2010 at 18:23:41 -

First of all, http://create-games.com/smilies.asp

{ mad }

Second, are there any patterns? Are you doing one particular thing when it crashes? Or are you running one particular level?

 

  		
  		

johnpow66



Registered
  21/12/2009
Points
  399
1st March, 2010 at 18:31:55 -

hmmm i have a bigger problem now the game has vanished i closed it and now its gone i have looked everywer but its just gone how did that happen damn ok now i need some brains exploding out of head emoticon ...

 
Behold my emoticon army and there really white teeth glory!

OMC

What a goofball

Registered
  21/05/2007
Points
  3309

KlikCast Musician! Guy with a HatSomewhat CrazyARGH SignLikes TDCHas Donated, Thank You!Retired Admin
1st March, 2010 at 18:38:23 -

Have you tried searching your computer for MFA files?

 

  		
  		

johnpow66



Registered
  21/12/2009
Points
  399
1st March, 2010 at 18:41:42 -

yep i did.. it only shows up the shortcut file but it cant locate the original file 2 open...

 
Behold my emoticon army and there really white teeth glory!

alastair john jack

BANNED

Registered
  01/10/2004
Points
  294

GOTW WINNER CUP 1!GOTW WINNER CUP 2!GOTW WINNER CUP 3!VIP MemberMushroomI am an April Fool
1st March, 2010 at 22:32:56 -

May this be a lesson in saving backups of your game frequently (best habit ever).

 
lol

GamesterXIII



Registered
  04/12/2008
Points
  1110

I am an April Fool
1st March, 2010 at 22:36:35 -


Originally Posted by johnpow66
yep i did.. it only shows up the shortcut file but it cant locate the original file 2 open...



Did you save it as an exe or something?

There are viruses that will corrupt exes as soon as they are downloaded or run.

Try going into safe mode and scanning with Malwarebytes Anti Malware (update it first please) and avira.

 
n/a
   

Post Reply



 



Advertisement

Worth A Click