The Daily Click ::. Downloads ::. Retro ::. rETARDEROIDZZZZ
 

rETARDEROIDZZZZ
Author: Rocketron Submitted: 20th December, 2006 Favourites:0
Genre: Retro Downloads: 83
Rated:


Edited By Rocketron on 12/20/2006

Yo, I made this game in like 10 minutes in the game factory the idea is its like ASTEROIDS but a completly sick insane DISTRAXXIION version.

Anyway use da mouse... LEFT CLICK to use your engine RIGHT CLICK to shoot, MIDDLE CLICK for HYPERSPACE.
there are also a load of random counters everywhere a tiny bit to confuse you and a tiny bit for too much info on nothing you like that yeah.

Saves highscores and everything.

EDIT: sorry

Review This Download



  


http://www.quotecats.com/dz.zip (400 kkb )



Posted by The Chris Street 20th December, 2006

You're gonna make yourself popular here with those kind of visuo-fascist high horse comments... not.

Advice: drop the attitude.
 
Posted by Toasty 20th December, 2006

Keep the attitude its funny as Fuck. You can be the new Phizzy Ayyy!
Cool game, didn't download lols
 
Posted by Rocketron 20th December, 2006

appologies was only tryin' to make you laugh.
Honestly the game isnt (entirely) a joke you might enjoy it.
 
Posted by Tim 20th December, 2006

You have potential.. possibly.. now focus on something more "constructive" ?
 
Posted by Rocketron 20th December, 2006

that was only a side project, I am planning to release my game i've been working on for a while now ROCKETRON www.myspace.com/rocketron1337 in the next few days. There is an old version on there but new version is way better, anyway more about THAT when its released
 
Posted by AndyUK 20th December, 2006

I hate you Based on your game's description.
 
Posted by Rocketron 20th December, 2006

should've read it before
 
Posted by Tim 20th December, 2006

Oh leave him - he only signed up today!
 
Posted by 21st December, 2006

Lol, this game is RETARDED. Haha!!!
 
Posted by Peblo 21st December, 2006

Decent coding, nice concept.
 
Posted by axel 21st December, 2006

Holyshit, this game is better than sex.
 
Posted by Tim 21st December, 2006

There's no comparison for you there anyway, eh axel jkin!
 
Posted by DaVince 21st December, 2006

Doesn't fit in my screen.
 
Posted by Rocketron 21st December, 2006

hah sorry about that
 
Posted by Retired Kliker Lazarus 21st December, 2006

It hurts my face.
 
Posted by Tim 21st December, 2006

Face ache. LOL!
 
Posted by Johnny Look 21st December, 2006

It hurts my heart.
 
Posted by Tim 21st December, 2006

It hurts both of mine
 
Posted by axel 21st December, 2006

"There's no comparison for you there anyway, eh axel"



Kthxbai
 
Posted by Johnny Look 21st December, 2006

wtf...lol.
 
Posted by ..:.Phox.:.. 21st December, 2006

omg
 
Posted by Retired Kliker Lazarus 21st December, 2006

I've seen that avatar enough now.
 
Posted by Dogzer 22nd December, 2006

lol @ EDIT: sorry
 
Posted by DaVince 22nd December, 2006

Make smaller version that fits on a normal screen plz
 
Posted by Rocketron 22nd December, 2006

sorry cant be arsed
 
Posted by Tim 23rd December, 2006

Well, that won't win you GoTW..
 
Posted by Peblo 23rd December, 2006

Why isn't this in GOTW?
 
Posted by Tim 24th December, 2006

You know.. I don't ACTUALLY know!!! Someone should probably say something :\
 
Posted by DaVince 25th December, 2006

k!

Something :\
 
Posted by Joshua M. 1st January, 2007

Dude, why the hell... That resolution! It's way too high.

If you can't be arsed to make the game use a decent resolution, at least make it so that the game automatically starts in full screen mode and changes the screen resolution.
 
Posted by Rocketron 9th May, 2007

no
 
Posted by DaVince 16th May, 2007

LOL DO IT
 

 



Author

Favourite



Advertisement

Worth A Click